fimmtudagur, 6. nóvember 2014

Draumakertastjakinn ...

Þetta er draumakertastjakinn minn ... Hann er svo rómantískur og flottur. Ég sá svona kertastjaka í Sirku fyrir norðan í sumar og hef ekki hætt að hugsa um hann. Svo fengust þeir líka í House Doctor. Ef ég rekst á hann ætla ég að kaupa mér hann ...

so pretty

Pair of antique French candelabras bronze with porcelain flowers.

.....I'd have a daybed and take naps in the afternoon after a long morning spent swimming and sunbathing :-)

French church candle holder #Home #French #Decor www.IrvineHomeBlog.com/HomeDecor/  ༺༺  ❤ ℭƘ ༻༻

greige: interior design ideas and inspiration for the transitional home : Vintage by Nina Christmas

PAIR Antique French Candelabra  Altar Candlesticks Candle Holders Brass With Porcelain Flowers Tall

Antique French Altar Candelabras Five Candle by edithandevelyn

Antique French Candelabra

soft romantic bedroom / white & lavender

Þessir eru líka gorgeous ...

Antique girondoles - Augustus Brandt

Love old chalkware...and what a gorgeous crystal candleholder!

girandole - copyright marcel trojanowski.



Engin ummæli:

Skrifa ummæli